Wednesday 9 December 2015

R.O.Z.S.A

11 November 2006 aku sah ditunangkan dengan Mr Hubby ku... dan pada 11 Januari 2007 aku 100% sah jadi milik Mr Hubby.. tidak pernah mengenali antara satu sama lain... tak pernah bercinta... dan tak pernah ada istilah kekasih dan dating... akhirnya aku sah jadi miliknya... Mungkin inilah yang dikatakan jodoh... Siapa sangka orang yang tak pernah aku kenali akhirnya menjadi insan yang tersangat istimewa dalam hidupku... hasil perkahwinan ini..kami dikurniakan sepasang cahaya mata... Tuhan merencanakan setiap perjalanan hidupku dengan baik...ada pahit ada manis...ada suka  dan ada duka...tapi syukur kami dapat lalui semuanya dengan tabah... Kami bersyukur dengan rezeki yang kami ada sekarang.. Tiada yang lebih indah melainkan memiliki keluarga yang bahagia... Terima kasih buat suamiku kerana bersabar dan menerima aku seadanya... banyak kekurangan tapi syukur aku ada suami yang sering membimbingku... thanks mr hubby... Semoga kita berkekalan hingga ke akhir hayat... Mmy sayang ddy...

No comments:

Post a Comment